KAMPUNG KUALA MASAI JOHOR

KAMPUNG KUALA MASAI JOHOR

Saturday, July 9, 2011

PERSIAPAN TERAKHIR

Pada tarikh 1hb Julai 2011 (Jumaat) telah ditetapkan merupakan tarikh terakhir untuk 'final touch' di mana pada harini jawatankuasa2 terlibat sibuk untuk memastikan persiapan terakhir di lokasi proram dilaksanakan sepertimana yang dirancang.


Antaranya ialah jawatankuasa program dan Aturcara yang terlibat secara langsung memastikan program senamrobik dan sukaneka berjalan dengan jayanya. Gambar di atas kelihatan ketua Biro bertungkus-lumus membuat garisan untuk program sukaneka. Dan kanak-kanak di belakangnya kelihatan agak tidak sabar menantikan hari bersejaran berlangsung.

Antara lain yang hadir ialah timbalan ketua projek bersama ketua Biro Pengangkutan. Tidak kurang juga, ketua Biro Peralatan dan jawatankuasanya yang hadir untuk memastikan khemah-khemah dan peralatan lain dipasang dengan betul dan tersedia.

Biro Kebajikan dan Keselamatan sibuk memasang tanda arah ke lokasi bagi memastikan kelancaran kehadiran pelajar dan juga jemputan ke program yang bakal diadakan.

Dua buah banner telah disediakan dan dipasang di persimpangan pintu masuk Kg. Kuala Masai dan satu lagi di pasang di tembok surau sebagai promosi dan makluman menunjukkan kesungguhann pelajar UUM Pace JB ingin mengadakan program kemasyarakatan.

No comments:

Post a Comment